Časté dotazy (FAQ)
Jak se můžu zaregistrovat?
Na úvodní stránce klikněte na "Přihlášení" a zvolte možnost "Registrovat", po zadání Vašich údajů (jméno, adresa, telefon) a přihlašovacích údajů (email a heslo) bude vytvořen Váš nový účet pro snadný nákup na ESATNA.CZ. Po vytvoření účtu jste již v systému přihlášen(á) a můžete nakupovat. Při dalším vstupu do internetového obchodu ESATNA.CZ se budete hlásit přes email a heslo, které jste zadali při vytváření Vašeho účtu.
Vrátíte mi peníze když mi zboží nevyhovuje?
Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ho bez udání důvodu vrátit do 14ti dnů a budou vám neprodleně zpět zaslány peníze bankovním převodem. Zboží musí být neporušené, v originálním neporušeném obalu (platí především pro boty), s originálním štítkem, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje. Zákazník musí odeslat zásilku s Formulářem na vrácení (ke stažení zde).
Když chci vrátit zboží, můžu vám ho poslat na dobírku?
NE! Dobírka bohužel nebude přijata. Zboží pošlete zpět standartním balíkem.
Pokud na Vašich stránkách nenajdu nějaký druh zboží, má smysl se na něj dotazovat?
Skladem máme často zboží, které se dostane na stránky se zpožděním, protože není vždy možné veškeré zboží rychle umístit na internet. Většinou se snažíme připravit zboží tak, aby k nim byl dostatek informací. Určitě si zavolejte nebo napište email (tuto možnost preferujeme) a bude Vám zodpovězen. Vaše podněty na sortiment jsou pro nás důležité. Otázky na sortiment nebo další velikosti zboží prosím zasílejte pomocí kontaktního formuláře.
Jak se ke mně zboží dostane a jak ho zaplatím?
Zboží si můžete vyzvednout osobně v našem kamenném obchodě na adrese SWIS-SHOP, Masarykova 2312/65, 400 01, Ústí nad Labem (platit můžete hotově nebo platební kartou). Další možností je zaslání na dobírku, kdy částku za zboží hradíte v hotovosti či kartou (dle možností dopravce) při převzetí. Více v sekci "Doprava a platba". Další možností je zaplatit zboží převodem na náš účet nebo platební kartou předem.
Nabízíte nějaké slevy?
Během celého roku se můžete na našich stránkách setkávat s různými slevovými akcemi. Krom toho provádíme na internetovém obchodě sezónní výprodej za velmi, velmi výhodné ceny, a dále také slevy pro registrované zákazníky.
Rozhodně se vyplatí odebírat náš newsletter, ve kterém posíláme speciální akce pro registrované zákazníky.
Jaká je záruční doba na zboží?
Záruka je na ESATNA.CZ je jak káže zákon, 24 měsíců (více v sekci reklamací).
Jak můžu zboží reklamovat?
Pro uplatnění reklamace si vytiskněte reklamační formulář ze sekce Reklamační řád, řádně jej vyplňte, přiložte k (vypranému, popř. nečistot zbavenému) zboží a pošlete na naší adresu pojištěné a doporučeně. Nikoliv na dobírku, takové zboží nebude přijato! Podrobnosti najdete v reklamačním řádu.
Jaká je otevírací doba ESATNA.CZ?
Objednávat nebo odesílat emaily můžete 24 hodin denně. Zavolat k nám můžete ve všední dny Po-Pá mezi 9:00-17:00 hod. Vesele nám volejte na číslo 734 899 855 a piště na info@esatna.cz