0,
Cena celkem: 0 Kč
Nakupte ještě za 1000 Kč
a máte dopravu ZDARMA!


Dámská móda 686



Dámská móda 686


Dámská móda 686

Nakupování je příjemná droga a máloco je stejná zábava jako prolézání obchodů a nákupních galerií. Jenže! Ne všude mají všechno značkové oblečení dámské pohromadě. Ne všude mají vaši velikost. Taky otevřeno nemají úplně vždycky, kdy potřebujete. A ne v každém obchodě mají každou značku, jaká se vám líbí. Ale u nás je to naštěstí jiné! 24 hodin denně čekáme na vaše přání s výběrem módy i doplňků od těch nej značek. Vše pohromadě, ale přehledně roztříděné podle výrobců, typu nebo velikosti. Úžasné módní kousky i hadříky, od kterých vás dělí jen pár kliků na počítači nebo i vyťukání na mobilu. Hezky v klidu a pohodlí domova, klidně s kávičkou a hlavně bez zbytečných nervů a stresu. Oblékneme vás doslova od hlavy až k patě, na horké léto na pláži u moře, co vody i do kruté zimy na horách. Koupíte tu oblečení na večer, kdy si vyrazíte jen tak s kámoškama, na koncert oblíbené kapely do klubu i na divokou jízdu na prkně. Esatna.cz má v nabídce pouze kousky oblečení z kvalitních materiálů, které jsou určené jak na street nošení tak na sport. Máme ale i luxusnější modely, které se hodí více do společnosti, případně skvěle sednou k formánímu zbytku celého outfitu. U nás najdete street módu, z níž úplně všechno jsou super kousky od oblíbených značek jako Roxy, Vans, Billabong, Horsefeathers nebo Element, které si oblíbily zákaznice po celém širém světe. U nás prostě bude nakupování příjemnou posedlostí. Přejeme příjemné nákupy z pohodlí domova!

U zrodu značky 686 stál v roce 1992 kalifornský snowboardista Mike West. Během několika let se mu podařilo vybudovat společnost produkující nejkvalitnější snowboardové oblečení a schopnou konkurovat největším hráčům na světovém trhu. V roce 2006 se vrhl se stejným nadšením do produkce street módy. Ani po šestnácti letech Mike neubral plyn. Společnost stále vlastní, produkci se mu daří financovat z vlastních zdrojů, výrobky patří na klíčových trzích k nejuznávanějším a také k nejprodávanějším. Za jeho úspěchem stojí neustálá snaha o hledání nového pohledu na vlastní výrobky a odpovědi na otázku: Kde a jak ještě můžeme vylepšit naše výrobky? Miku jeď dál!



Nahoru