Doprava a platba
Doprava s Českou poštou
Česká pošta - Balík Do ruky
Doručení již druhý pracovní den po odeslání objednávky z našeho skladu!
Doručování zásilky - Doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu a to již následující pracovní den po podání.
Vyberte si čas doručení:
Balíček je doručován na Vaši adresu. Doručování probíhá od pondělí do pátku mimo státní svátky.. Obvyklá doba pro doručení zásilky je jeden pracovní den po expedici. Pokud doručení nebude úspěšné, bude balíček uložen na Vaší poště, kde bude uložen 7 dní. O podání a cestě zásilky budete informováni Českou poštou pomocí SMS nebo emailem, pokud tyto údaje zadáte do objednávky.
Odpolední doručení - komu nevyhovuje doručení během dne, může si zvolit doručení odpoledne v čase mezi 13. a 19h. Odpolední doručení je možné pouze ve vybraných lokalitách (krajská města).
Nastavte si doručení podle sebe na https://www.postaonline.cz/zmenadispozice/overeni.html si můžete po obdržení elektronického avíza od České pošty upravit způsob dodání či termín doručení.

Česká pošta - Balík Na poštu
Uložení na Vámi zvolené poště druhý pracovní den po odeslání objednávky z našeho skladu!
Doručování zásilky - Doručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání.
Balíček bude doručen na Vámi zvolenou poštu, kde si jej vyzvednete. Doručování zásilek na poštu probíhá od pondělí do pátku mimo státní svátky. Obvyklá doba pro doručení zásilky na poštu je jeden pracovní den po expedici. Balíček bude na poště uložen po dobu 7 dní. O podání a cestě zásilky budete informováni Českou poštou pomocí SMS nebo emailem, pokud tyto údaje zadáte do objednávky. Minimálně číslo mobilního telefonu je v tomto případě povinné.
Nastavte si doručení podle sebe na https://www.postaonline.cz/zmenadispozice/overeni.html si můžete po obdržení elektronického avíza od České pošty změnit pobočku poštu, kde si chcete balík vyzvednout nebo změnit způsob doručení na vaši adresu.

Balíkovna
Uložení na Vámi zvolené poště druhý pracovní den po odeslání objednávky z našeho skladu!
Doručování zásilky - Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou.
Balíček bude doručen na Vámi zvolenou poštu na specializovanou přepážku s rychlou obsluhou, kde si jej vyzvednete. Doručování zásilek na poštu probíhá od pondělí do pátku mimo státní svátky. Obvyklá doba pro doručení zásilky na poštu je jeden pracovní den po expedici. Balíček bude na poště uložen po dobu 7 dní. O podání a cestě zásilky budete informováni Českou poštou pomocí SMS nebo emailem, pokud tyto údaje zadáte do objednávky. Minimálně email je v tomto případě povinný.
- rychlý balík za minimální cenu
- specializovaná přepážka na výdej těchto zásilek
- na vyzvednutí zásilky není nutný doklad totožnosti – stačí jen kód zásilky z emailu (SMS)
- platba dobírky kartou
Nastavte si doručení podle sebe na https://www.postaonline.cz/zmenadispozice/overeni.html si můžete po obdržení elektronického avíza od České pošty změnit dispozice k nakládání se zásilkou.

PPL - Kurýrní balíková služba
Doručení zásilky:
Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilku Vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení Vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den. V určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na webu PPL ). Zásilku Vám doručíme následující pracovní den po jejím odeslání. Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic) nebo pomocí tohoto formuláře.
Převzetí a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

ZÁSILKOVNA - OSOBNÍ ODBĚRY PO CELÉ ČR
Dále máte možnost osobního odběru na pobočkách ZASILKOVNA.CZ za pouhých 69 Kč plus 25 Kč za dobírku, Seznam poboček, který se neustále rozrůstá, najdete ZDE

Osobní odběr v kamenné prodejně partnerského obchodu SWIS-SHOP v Ústí nad Labem
Zboží si vyzvednete osobně v naší prodejně v Ústí nad Labem, Masarykova 2312/65. Budete informováni zprávou SMS, kdy bude zboží připravené.
Se všemi dotazy, problémy a připomínkami se obracejte na info@esatna.cz nebo telefonicky v čase od 9 - 17hod. Po-Pá na čísle 734 899 855