Pánské kotníkové ponožky Element
Značkové pánské kotníkové ponožky jsou krátkou variantou klasických. Jelikož mají délku zhruba po kotníky, hodí se zejména na letní měsíce. Případně v situacích, kdy vyžadujete, aby byly ponožky co možná nejméně vidět. To mohou být nejrůznější události a příležitosti. Některé modely jsou po jednom páru, některé pak v multi pack baleních, které jsou obzvlášť výhodné. Praktického využití najde tento typ také při sportu, protože kratší ponožky tolik nehřejí, a naopak více větrají nohu.
Výroba šetrná vůči přírodě, produkty vhodné do drsných podmínek
Značka Element vznikla v roce 1992. A to v Kalifornii a v hlavě Johnnyho Schillereffa, který brand postavil na vizi módního oblečení pro mladé, které bude vznikat v programu vůči přírodě šetrné výroby, z kvalitních materiálů a z inspirace akčních sportů a uměním. Tahle představa se Elementu daří udržovat už více než dvacetpět let. Možná i proto, že mottem firmy je Made to Endure, čili koncept ve smyslu vyrábět produkty k tomu, aby vydržely. V rámci značky je populárních několik pravidelných sérií - Wolfeboro produkty jsou vhodné do přírody a jsou i tím inspirované. Element pravidelně osvěžuje pop-upy klasických kolekcí také těmi speciálními, které vznikají například ve spolupráci s umělci nebo s jistým poselstvím. Jednou z takových poslední kolekce / kampaní byla série You Are What You Eat a You Are What You Drink produktů.