0,
Cena celkem: 0 Kč
Nakupte ještě za 5000 Kč
a máte dopravu ZDARMA!

Vrácení zboží

Chcete zboží vrátit? Žádný problém, máte na to 14 dní.

V případě, že Vám dodané zboží nevyhovuje, nesedí Vám velikost nebo se Vám nelíbí, můžete jej nepoužité vrátit a objednat si zboží nové.  
Zboží, které Vám nevyhovuje zašlete na naši adresu s kopií faktury (není nutná, ale urychlí to proces) a vyplněným formulářem, který je ke stažení zde

V případě zakoupení nevyhovujícího vánočního dárku můžete zboží vyměnit až do 3.1.2023!

Podmínky pro vrácení zboží:

  • Zboží musí být nepoužíté, boty vyzkoušené doma a pokud možno, krabice od bot neponičena lepící páskou (boty je ideální poslat v extra krabici, nebo zabalit do folie, aby se neponičil originální obal)
  • Zboží musí být odesláno do 14 dnů od obržení zásilky
  • Zboží zašlete v originálním neponičeném obalu od výrobce (není myšleno vnější přepravní obal)
  • Nepřijímáme použité nebo jakkoliv znehodnocené zboží (i znečištěné nebo jakkoliv poškozené), vyprané zboží, video a audio nosiče.
  • Z hygienických důvodů k vrácení bohužel nepřijímáme spodní prádlo a plavky
  • Zboží neposílejte zpět na dobírku, nebude přijato!
  • Náklady spojené se zasláním zboží od spotřebitele k prodávajícímu v případě odstoupení od smlouvy nese vždy spotřebitel. Není možno si náhradu těchto nákladů na prodávajícím nárokovat. Přesné znění je možné přečíst na této adrese v bodu "F" https://www.coi.cz/faq/4-odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu-u-zbozi-2/

V případě vrácení peněz pro urychlení celého procesu do formuláře napište číslo svého bankovního účtu, kam budou vráceny peníze.
POZOR: Pokud jste platili platební kartou, peníze Vám budou vráceny zpět na kartu a platbu neuvidíte na výpisu jako přichozí platbu.

Pravidla pro výměnu zboží:

  1. Nevyhovující zboží nám zašlete zpět s formulářem, do kterého nezapomeňte napsat, že žádáte o výměnu zboží
  2. Na zboží na výměnu si vytvořte novou objednávku přes náš eshop s poznámkou „výměna zboží“. Jako platbu zvolte bankovní převod, ale neprovádějte platbu. Tím se nám zboží pro Vás rezervuje
  3. My nové, objednané zboží pak odešleme obratem po přijetí vráceného
  • Nové zboží, které chcete místo objednaného, musí být v minimální hodnotě 85% původního
  • Pokud zboží neměníte, ale vracíte, nezapomeňte na formulář napsat Vaše číslo účtu.
  • Zboží musí být nepoužíté, boty vyzkoušené doma a pokud možno, krabice od bot neponičena lepící páskou (boty je ideální poslat v extra krabici, nebo zabalit do folie, aby se neponičil originální obal)
  • Zboží zašlete v originálním neponičeném obalu od výrobce (není myšleno vnější přepravní obal)
  • Nepřijímáme použité nebo jakkoliv znehodnocené zboží (i znečištěné nebo jakkoliv poškozené), vyprané zboží, video a audio nosiče.
  • Z hygienických důvodů bohužel nepřijímáme spodní prádlo a plavky
  • Zboží neposílejte zpět na dobírku, nebude přijato!
  • Náklady spojené se zasláním zboží od spotřebitele k prodávajícímu v případě odstoupení od smlouvy nese vždy spotřebitel. Není možno si náhradu těchto nákladů na prodávajícím nárokovat. Přesné znění je možné přečíst na této adrese v bodu "F" https://www.coi.cz/faq/4-odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu-u-zbozi-2/

Zboží na vrácení zasílejte pouze na tuto adresu: ESATNA.CZ, Masarykova 2312/65, Ústí nad Labem 400 01*
*Pokud zboží zasíláte zpět skrze dopravce Zásilkovna (Packeta), neposílejte zboží na adresu, ale na výdejní místo - adresa našeho výdejního místa je totožná s adresou pro vrácení, výdejní místo má název Swis-shop.cz (náš partner).

Formulář pro vrácení je ke stažení zde 

Nahoru